ini ceritechenta haziqah

"ASSALAMUALAIKUM"

nama yang diberi oleh ibubapa ialah Nur Haziqah Binti Azmi .
Disini mengisahkan secebis kehidupan seorang gadis kecil yang petah bercakap tatkala berjumpa dengan teman-teman rapatnya serta manusia yang disayangimya .
disini juga menempatkan luahan hati yang terbuku oleh gadis kecil ini .

-HaziqahAzmi, Haziqah, Zyqa, AyunBantut, Kecik-
-FirHaz & DauZyqa-

===>... car!taChenta H@z!Q@h ...<===

Saturday, 25 February 2012

sekolah menengah vokasional kota tinggi



Sebenarnye ayun bantut da lupe lahh pasal minggu orentasi skola baru ..
Haha ^^
Tp disebabkn adq kesayangan ayun bantut swoh update pasal skola baru .
Ayun bantut akn story jugak lahh kan .
Adq pny pasal .sayang lahh katakn .. uweksss !
Skola baru ea mmg byk sgt beza.
Yg paling ketare sekali adalah pelajar nye .
Skola baru ea ,pelajar lelaki lebih ramai dr plajar pompuan .
Dekat asrama pulak ,klw pelajar lelaki dorg boley nek dirm pas skola .mse riadah ponklw dorg ta nak buadd pape aktiviti pon ,dorg boley tdo dekat dorm .tp pelajar perempuan pulak sebaliknye dr pelajar lelaki .
Pnt taw dok asrama .ta ckop tdo ayun bantut dibuadnya .
Ta aplahh ,mule-mule jehh niyhh .
Nty da lame-male ok lahh .
Dekat kelas pulak, budak-budak kls ayun bantut kire sporting gak lahh .
Ad sowg mama tea ,hari tuh dye demam .pny lahh konon-konon ayun bantut caring an ,ayun bantut siap buad baik lg dgn dye .
Mne tak nye ,demam da mcm ap jehh.pulak tuh ad ckgu uh swoh kite org duduk sebelah-sebelah sbb setiap org perlu ad patner masing-masing ..heshhh malang sungguh ! ta pasal-pasal jd bahan budak-budak kls pulak ..
Dekat sekolah ,ayun bantut dengan jefry kan .jaranglahh borak lame-lame .
Kadang-kadang na tegur pon ssh .sbb nye dye uh segan na ckp dengan ayun bantut .bile ayun bantut sdey dekat asrama@ skola ,ayun bantut ta ley na share dgn dye disebabkn dye uh segan sgt .mule-mule je kodd dye mcm uh .nty da lame-lame ok lahh uh .membe-membe jefry da rapat jugak lahh dengan ayun bantut ,siap panggil ayun bantut dgn panggilan KECHIK lagi taw ! yg taw pasal nme panggilan KECHIK uh cume jefry jehh .niyhh msty kes dye bg taw serba-serbi pasal ayun bantut dekat membe-membe dye uh kan .
Ok lahh rse nye nie je kodd yg ayun bantut boley share dgn korang ..
Sekian ,doakn ayun bantut moge ayun bantut boley hadapi mse-mase akn dtg dgn tabah dan kuat semangat walau dugaan nye besar .