ini ceritechenta haziqah

"ASSALAMUALAIKUM"

nama yang diberi oleh ibubapa ialah Nur Haziqah Binti Azmi .
Disini mengisahkan secebis kehidupan seorang gadis kecil yang petah bercakap tatkala berjumpa dengan teman-teman rapatnya serta manusia yang disayangimya .
disini juga menempatkan luahan hati yang terbuku oleh gadis kecil ini .

-HaziqahAzmi, Haziqah, Zyqa, AyunBantut, Kecik-
-FirHaz & DauZyqa-

===>... car!taChenta H@z!Q@h ...<===

Sunday 4 November 2012

TIME KASEH SAYANG



Bukan caraku pergi tak bicara,
Bukan caraku menghilang tak memberi tanda,
Bukan gayaku pergi begitu sahaja ,
Aku ingin kau tahu bahawa hati ini hanya adanya kamu,
Jika ada dua, maafkan aku dan aku akan hapuskannya,

Pemergian sementara ini membuat aku akan sayang kau lebih dari sekarang,
Kerna waktu sebegini membuat cinta aku cukup kuat untuk kau,
Berat hati ini melihat kau pergi menghilang seketika dipandangan mata ku,
Bagaikan hati ini ingin selalu bersama mu,
Memori silam membuat hatiku sebak air mataku mengalir,
Kenangan demi kenangan tersemat diingatan,
Sukarnya untuk melupakan dirimu,
Senyuman kau jarang ku ketemui ketika ini,
Kerana ia hadir, waktu ku bersamamu,
Mengapa masa ini begitu pantas ??
Kerana aku merasa kasih sayang aku untukkau masih lagi kurang,
Dan sayang ingatlah aku amat mencintaimu dan menyayangimu selalu ...

youonLymine
youaRemine 
Sayang sesangat kau HAZIQAH !!!!!
...FirHaz...

from : Muhamad Firdaus Bin Jamaludin
SMV Kota Tinggi 







1 comment:

dah lepas bce ..
silalahh **tp jgn bersila ye ..
letakkan comment anda
untuk ayun bantut bace ..
almost thanks for you ....